Trening na siłowni – jak zacząć?

Smukła i wysportowana sylwetka jest marzeniem wielu osób nie od dziś. I to zarówno wśród pań jak i panów. Co roku w styczniu zaobserwować można, jak tysiące kobiet i mężczyzn wykupuje karnety na siłownię. Nie ma w tym nic dziwnego. Zrzucenie nadprogramowych kilogramów jest jednym z najczęstszych noworocznych postanowień. O czym należy wiedzieć rozpoczynając trening osobisty i walkę ze sobą?

Przede wszystkim należy podejść do odchudzania i ćwiczeń z rozwagą. Jeżeli chodzi o dietę, to na starcie zdecydowanie wystarczy ograniczyć w niej ilość słodyczy i tłustych przekąsek. Powinniśmy spożywać lekkie posiłki, których podstawą są warzywa i chude mięsa. Do tego należy dodać picie dużych ilości wody oraz ziół i niesłodzonych herbat. Warto zaopatrzyć się szczególnie w herbaty zielone i czerwone.

Następnym krokiem w zrzucaniu wagi powinno być wprowadzenie aktywności fizycznej. Oczywiście możemy trenować sami w domu, ale dużo lepsze efekty osiągniemy wybierając ćwiczenia na siłowni, a już szczególnie decydując się na tzw. trening personalny. Zapytacie z jakiego powodu tego typu trening jest tak efektywny? Odpowiedź jest niezwykle prosta – profesjonalny i mający przynajmniej kilkuletnie doświadczenie trener personalny bez mrugnięcia okiem ułoży nam odpowiedni do naszych możliwości i celów trening osobisty.
W Krakowie pomoże Ci w tym każdy jeden trener personalny dostępny w FitNOW Kraków – szczegóły tutaj: https://fitnow.pl/

Dopasowany trening na siłowni to jedno, a dodatkowo trener osobisty będzie nas motywował w chwilach zwątpienia i załamania. Tego rodzaju trening jest także bardzo wskazany, jeżeli nie mamy dobrej techniki. Trener będzie się nam przyglądał i nakierowywał na poprawne ćwiczenie, a dzięki temu nie nabawimy się kontuzji lub przynajmniej maksymalnie zminimalizujemy ryzyko urazu. Z czasem, kiedy nabierzemy już wprawy, wytrwałości i umiejętności, będziemy mogli trenować samodzielnie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *